MEMPERKENALKAN BUKAN KECIL TAPI MERAH (ZINE FAIL MERAH)




Eiyo Fadneiras,

Aku ada oh-sem news nak share ^_^ 

Bukan Kecil Tapi Merah (BKTM) sudah keluar dari ketuhar dan kini sudah mula dijual. Yay!!! BKTM merupakan sebuah zine kepada novel sulung aku yang bertajuk Fail Merah. Ia juga merupakan produk kedua yang dikeluarkan oleh Fadneira Imaginative Empire.

BKTM bersaiz A6 dan mengandungi 30 muka surat termasuk kulit depan dan belakang. BKTM aku terbitkan khas buat peminat-peminat Fail Merah. To Emil & Dahlia shippers, inilah masanya untuk kalian semua lepaskan rindu kepada kedua watak utama itu ^_^ Selain Emil & Dahlia, beberapa fakta menarik mengenai watak-watak sampingan Fail Merah turut aku kongsikan dalam BKTM. Kalau kalian nak tahu konten BKTM, boleh rujuk poster di bawah...



Zine BKTM kini dijual dengan harga RM15.00 senaskhah untuk seluruh Malaysia. Kepada kalian yang berminat untuk mendapatkan BKTM, bolehlah rujuk poster di bawah. Kalian juga boleh DM saya di Instagram @mughunghwa atau emel saya di garnet.earthtiger@gmail.com untuk mendapatkan BKTM.



11.12.2023 is going to be another memorable date for me. BKTM is launched! Now selling at RM15.00


A little sneak preview of BKTM ^_^


Ok'lah, ini sahaja yang hendak aku kongsikan mengenai BKTM. 

Sebelum bersurai, aku juga hendak memaklumkan bahawa aku dan SM Books & Collectibles kini sedang mengadakan Fail Merah Year-End Sales. Fail Merah kini dijual dengan harga RM24.00 senaskhah (harga asal RM29.00). Year-End Sales ini sedang berlangsung sehingga 5 Januari 2024. Kepada yang masih belum mendapatkan Fail Merah, apa tunggu-tunggu lagi. Moh! Dapatkan ia sekarang! Head in to  >> FAIL MERAH YEAR-END SALES @ SM BOOKS & COLLECTIBLES

Khungang haseyo,

Fadima Mooneira ^_^

(Author of Fail Merah)



#BukanKecilTapiMerah #FailMerahZine #FailMerah #FadimaMooneiraWriter #NewAdultRomance #NovelMelayu #NovelIndie #NovelHipster 






ALL THINGS FAIL MERAH ON F.MOONEIRA'S BOOKSHELF










Comments

  1. Wahhh Fail merah ni dengan harga yang berbaloi. Nama Dahlia Jamilah ni moden + klasik bergabung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, Fail Merah is now selling at RM24.00 (harga asal RM29.00) Moh! Dapatkannya masa tengah dalam diskaun.

      Yeah, Im like the name Jamilah. It means beautiful.

      Delete
  2. Tahniahhh siss untuk buah tangan kedua!!! Siapa yg belum dapatkan Fail Merah sesuai lah nak beli sekarang, kan😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyah…. Discount still on. Jadi apa tunggu2 lagi 😉

      Delete
  3. Ohh wowo.... it's time for your fans to grab your writing produces now kan. Good deals babe. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts